Klart klart..

NU ÄR MITT KÖK KLART!! =D

Jag är så jädra nöjd, golvet är skit snyggt, tapeterna blev över förväntan!
Allt gjordes i torsdags, blev klara kl 02.00 på natten, haha! :) Lite envis så där, men så värt!
Bilder kommer komma upp på detta när jag får tummen ur :) haha.
Lite lat att lägga upp bilder! :)

Annars rullar de på här hemma, börjat nya livet!
Funkar väldigt bra faktiskt, dock inget önskat reslutat än!
Blev lite slarvande i veckan med motion då de kommit massa emellan så de har inte funntis tid riktigt.
Så jag får öka på min motion i veckan, 2 ggr om dagen får jag börja gå.
Kan ta en på förmiddagen och en med Gustav så de börjar hända saker.
Jag har ju inget tålamod vill ju helst att de ska gå på en gång vilket inte funkar! :) hehe!
Men hoppas de ska ge bra resultat sen!

I veckan finns de lite planerat och inte. Gustav sover ju till 2-3 på dagarna. Så ska de lagas mat, underhålla Lucas. Och sen kommer kvällen, finns inte mycket tid känns de som.
Bvc ska vi till, fått en ny sköterska hoppas att hon är bra!
Kul att gå dit, se hur mycket lucas växer! :)
Resten av veckan får vi se vad som händer och sker!

Just nu ska jag slappa i soffan, kollar idol! SÅÅÅ kass jury, vad fan skulle don ha in alexander för eller? Jävla dryg idiot som dissar alla bra! Fasen, släng dig i väggen! Varför splittra den bästa juryn som fanns?!
Tv som alltid måste ändra på allt bara för att man SKA! Jag tror de kan minska tv tittarna med dryga alexander i, får panik på sånna människor! Dessutom lite elak också! Nepp, dissar denna juryn fullständigt!

Så var de med de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0