Vikt hit och vikt dit...

Denna vikt, denna press och ångest!
Man tittar på kläder och man har inte en jävla aning vad man ska köpa!
Tycker jag mest ser tjock ut i allt! Löjlig sak, visst!
Men åh blir så frustrerad. Tålamod till att banta inte min grej asså!
De ska gå fort och de ska hända på en gång helst!
Men håller på och några kilon är borta men fasen vill ha bort MASSA! =P
Så de är ju bara fortsätta!
Men när man sitter och kollar kläder till sommaren vill man ju att de ska gå bort med en gång! :)
Har klickat hem kläder iaf, hittat en del samt ett par skor.
Så jädra stort behov av kläder, gamla trasor som hänger i garderoben.
Jag är nöjd och hoppas allt passar och sitter som de ska!

Hitta även en klänning till bröllopet idag äntligen.
Mamma hitta den och jag är nöjd. Hoppas innerligt att den passar!
Gör den inte de så är blir de mer motivation till att banta då!
För den SKA JAG HA!! =D


Denna snygga blev de! :) Så härlig färg och urfin!
Lite finare så och sommrig! :) härligt!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Annelie

Detta kommer du klara Carro:) det bästa är att ha ett mål som man vet man klarar. Ett långsiktigt mål. Man blir bara besviken när det inte går tillräckligt fort. Jag gick m i viktväktarna o hade ett mål på 8-12 mån o det har ju funkat. Vill ju ha ner några kilo mer men det kommer väl. Det har funkat jätte med viktväkarna kan verkligen rekomendera det:) Man måste få unna sig ibland men inte jämt:) detta kommer du klara. Du som går så mycket:) kommer tappa fort. Jag tappade Runt 1-1,5 kg i veckan o det gör du lätt tror jag:) lycka till så får vi ta en promenad o kämpa ihop:) kram

2011-05-25 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0