Tröttnat

Dags för förändring på mig själv känner jag!
Fruktansvärt trött på mitt hår!
Jag vill ha långt hår igen och de är nu!
Så mycket roligare med långt hår, går att föra så mycket mer med de!
Fasen, en toffs är snygg vad som helst!
Den korta frillen jag har nu är så jädra tråkig!
Håret bara hänger, går inte göra något med de!
Så himla jobbigt längd.
Så är inne på att göra hårförlängning, men då vill jag hitta någon som sätter i de på mig?
Gå till en frisör och slänga ut flera tusen känner inte jag för!
Så någon som vet någon som är BRA på att sätta i och för en billig peng?
Håret fixar jag själv, men någon som sätter i de!
Så någon? Tipsa om ni känner någon eller så! =D
Tacksam för hjälp! =D haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0