Tacksamhet

Min mamma ställer alltid upp till tusen, något hon alltid gjort!
På de senaste åren har vi fått en otrolig kontakt vilket jag är sååå glad över!
Förut var vi katt och råtta, skämt å sido!
Men vi är väldigt lika i sättet och allt så förr gick vi inte ihop lika bra.
Tills den dagen vi flytta, då blev de såå mycket bättre! :) Blir väl så!
När Lucas kom fanns hon där HELA HELA HELA TIDEN!
Vi hade tuffa veckor i början och allt var upp och ner på!
Så fort vi ringde eller skicka sms kom mamma med en gång. Hon sov här, tog Lucas på morgonen så vi fick sova ut, höll på med han under tiden vi gjorde något.
Hon var så jävla underbar rent ut sagt så de fanns inte.
Hon är sån idag också. Kände mig depp i söndags, ville inte sova själv ville ha trygghet.
Skicka till mamma och hon kom hit med en gång. Fick lite sovmorgon också!
Hur toppen är hon inte?!?!
Jag har världens bästa mamma, och Lucas har definitivt världens bästa mormor!!

Nu ska jag visa mig tacksamhet och köpa henne någon fin present!
För de är hon mer än värd så som hon ställt upp!

Du är i världsklass bästa mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0