Sommar och sol!

De är nog de minsta man kan säga just nu! Jösses så varmt de vart idag!
Klagar inte men man är inte riktigt van vid de så blir lite smått jobbigt i början! :)

Dagen börja på stan med Kela och Mio. Lucas fick stanna hemma med pappa.
Skönt att gå själv ibland och kunna koncentrera sig på sig själv.
Blev två köp, en body med väst på till Lucas samt skor till honom.
Letat skor ett tag och hitta nu ett par på HM, billiga och bra!
Slänger inte ut en jädra massa pengar på ett par skor som han växt ur om en månad!
Vinterskor kan jag slänga mer pengar på, men ej sommarskor!

Sen var de hem, bror kom hit en sväng. Stanna en stund efter gustav åkt till jobbet!
HATAR när han jobbar em. Usch, får panik här hemma.
Depp efter johan åkt och visste inte vad vi skulle göra.
Vi tog oss en promenad sen, gick till Ingela och prata sen hem igen.

Lucas fick bada när vi kom hem, sluta med att jag fick mig ett bad också! =P
Plaska är otroligt kul och hela jag och köket fick oss en dusch! :)
Sen blev de hysteriskrik här hemma då de är tråkigt att torka och smörja sig!
Dock efter ett tag och jag gjort vällning så åt han upp allt och somna i famnen.
Lite skumpande i rumpan så somna han så gott! :)

Avverkat ett program av desperata, underbara program! :)
Nu inväntar jag Gustav. Ska lägga ut en annons på blocket och sen hoppa i säng!
Sova ut är något jag ska göra imorgon. Sover så jädra dåligt och är trött hela tiden!
Sen ska jag jävlar i mig ta mit en lång promenad och röra på fläsket!
Nu ska magen samt vikt bort. Ska kolla lite kost och vad som är bra!
Nu orkar jag inte vara lunnfet längre!

Heja på mej!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0