Sanslöst..

Vad tiden går fort! Skrämmade och för fort enligt mig...
Lucas är redan 6 månader och snart är han 1 år!
Nu får allt tiden ta och lugna sig lite! :)
Känns som man knappt hinner med och framför allt komma ihåg allt som händer!
Minnet är ju lika med noll många ggr, och de är ju inget roligt!
Fasen ibland kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde igår! =P Jösses!

Tänker tillbaka på tiden man va gravid, och väntan var helt gaalen!
När man låg inne på förlossningen, hujeda mig säger jag!
Och när man kom hem med en liten knatte, och nu är han ingen knatte längre!
Min kille börjar bli stor nu!

Bilder från BB till längre fram!


Magen på BB, den var INTE liten!! =P
Inte så jädra vacker heller, men så blir de!


På BB oförlösta! Jösses vad man längta!


Hög på lustgas, tacka gudarna för de! De var ingen lätt match!


Nyfödd liten knodd! <3



Till att blir så stor! <3 Älskade älskade barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0