Problemet...

Ja, detta är faktiskt mitt största problem
och de mest jobbiga!
Att kunna visa sig i bikini i sommar!
Något jag fasar för som helvte!
Visst man har fått barn och så men fasen!
Bristningar vart något jag fick på HELA magen vilket inte
är så himla vackert! En mage som hänger till knäna!
Heller inte så vackert!

Så jag har suttit och letat efter något som kan dölja magen!
Magen syns men inte bristingarna, något jag skäms över!
Kalla mig löjlig men så känner jag! Och tror de finns fler
där ute som ej tycker de är så kul att ha de!

Efter mycket letande hitta jag en som jag hoppas kan sitta någorlunda
och att jag trivs något bra i den!



Kommer ju inte sitta lika bra på mig som på henne!
Men tycker den är snygg och den täcker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0