Mycket gjort, nöjd!

Denna dagen har gått sjukt fort! Knappt hunnit med känns de som, tidsmässigt!
Men jo då, massa gjort och de är kanon!

Börja dagen som vanligt, dock sov mamma här inatt så de var väl de som var skillnaden! :) hehe!
När Lucas vaknat efter han sovit for vi in och handla, så skönt att göra de på förmiddagen istället bland alla jädra folk!
Så de gjorde vi! Och vem är snällast i hela världen? Jo mamma! <3 Betalar alla blöjor m.m.! Hon är så snäll så de finns inte, ställer upp i ALLA LÄGEN!! <3 Jag är tur och har en sån mamma!
Sen gick vi till babyproffsen, köpte en kudde till Lucas. En större, fasen hade ju den minsta förut som jag hade i vaggan var dags att köpa en ny. Hade presentkort där också, passa perfekt!
Mamma skulle ju självklart köpa något till Lucas, men sa till henne att de var för dyrt!
Tycker de är galna priser på babyproffsen!

Gick till kappahl, tvungen att ha lite kortärmade bodys till Lucas så han fått fläckar på de han har, blev två stycken och ett par shorts! Ta 3 betala för 2 var de, kanon!
Och mamma köper väl självklart något, en body och en tröja! <3

Väl hemma, börja packa upp allt så jädra tråkigt men ett måste! Börja plocka här hemma!
Tänkte lika bra att städa så de blir gjort. Börja med de, färga håret mellan detta och sen laga jag mat!
Ingen vila här inte! :) Men de är så skööönt att få allt gjort!

Vi åt och greja sen for mamma till jobbet och vi till citygross. Har ju så mycket fint kött där till kanonpriser så dit åkte vi. Blev lite annat också som behövdes. Glömmer saker ibland när man handlar.
Sen åkte vi och köpte skor till mig, löjliga 125 kr!! =D Har haft två par sånna innan, kanske inte de finaste men sjukt sköna att vara ute och gå i och dom håller bra. Har dom andra kvar än, dock snedrampade då jag hade dom när jag var gravid och fötterna var ju hur STORA som helst!! =P haha!

Väl hemma börja jag greja också! Dammsugit, tvättat golven, bäddat rent i våran säng, Lucas samt täcket och kudden till vagnen! Älskar att ha nybäddad säng så gustav nu när han gick och natta lucas sa jag till honom att du ligger INTE på min sida när de är nybäddat, förstör hela känslan! Kudden är tilltryckt och allt där till! =P

Nu ska jag ha ensam tid, käka lite kvällsmat, ta mig ett glas rött och kolla grey´s!
Gjort mig mer än välförtjänt av ett glas rött, jo tack!
Fortsatt trevlig kväll på er!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0