Morgontrött!

Är något man är idag! Lillen har bökat i natt så man vaknat hela tiden!
En gång varje timme i natt, så någon supersömn har de verkligen inte blivit!
Ont har jag haft också av min ena flåsa jag fick igår när vi var ute och gick!
Såg den i morses och den var fan inte liten, plus vätska!
Promenad idag får vi se, beror på om jag kan ha min foppa tofflor! =P haha!

Grejat lite här hemma, något som tillhör morgonrutinen!
Startat en tvätt. Tacka gudarna för att jag har en i lägenheten annars hade jag fan tvättat jämt i tvättstugan!
Slänger in en tvätt nästan varje dag. På helger blir ju korgen full med en gång, så då blir de några tvättar!
En maskin till idag sen är de slut i tvättkorgen, skönt!

Vad som sker under dagen vet jag inte. Blir en ganska lugn och skön dag känns de som!
Ska sova med lilleman sen, annars orkar nog inte jag med denna dag.
Sen får vi se vad vi gör, kanske åka och städa bilen! Något som är i stort behov av.
Kanske då kan ta en sväng förbi therese o dom, jösses de var ett tag sen vi träffa dom!
Vi får se vad de blir, men städa bilen är fasen ett måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0