Morgontrött

Ja, jösses vad trött jag är idag! Lilleman har krånglat i natt, vaknat en del ggr.
Och jag har så svårt för att somna med en gång, och sover inte bra tills han vaknar igen.
Ligger mest och väntar på att han ska vakna!
Så idag när vi gick upp var inte jag superpigg!
Dagen kommer bli lång känns de som, och de gillas inte!
Dock kommer em springa iväg.
Ska till Skövde och träffa Martina och William! Ska bli mycket trevligt"!
Var ett tag sen vi såg dom, kul och se hur mycket William växt!
Tycker han är så liten mot Lucas ändå skiljer de 3 dagar på dom bara! :)
Men de är väl så, tycker sitt eget barn är mycket större/mindre än andras!
Här hemma har vi en stor kille! :)

Idag blir de allt vila för min del om jag ska orka. Blir i sängen också.
Fasen när vi ligger i soffan kan jag knappt röra mig då Lucs gärna vill ligga in till en.
Blir en och samma ställning och tyggvärk kommer ganska snabbt!
Så idag blir de i sängen vilket låter väldigt skönt just nu! :)

Dags att umgås med lillen och se nalle puh firar jul. Passar ju jättebra nu när de är sommar! =P haha!
Kan filmen utan till men vad gör man inte för sina barn! :)

Trevlig dag på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0