Långpromenad

Precis avverkat en långpromenad, mycket skönt!
Gick ner mot sjöng och vände mot daffes. Mötte Gustav och gick in i affären
och handla lite!
Sen visste jag inte om jag skulle fortsätta gå eller inte då regnet kom!
Kände mig inte pepp på att gå ut igen!
Så jag trotsade regnet och fortsatte upp mot statiol!
Så de har blivit en runda idag och de var skönt.
Ställde mig på vägen förut och 1 kg mindre.
Så man peppas en del kan jag säga! :)
Jädra bra piller jag kör med, de händer något och de är kanonbra!
Inga jävla soppor eller viktväktarna.
Här tar man 2 piller om dagen, minskar sötsuget, dricker mycket vatten,
förbränningen ökar och man blir mättre. Mer kan man ju inte begära?
Istället för att köra äckliga soppor och svälta ihjäl så kör man på något där man kan äta gott
unna sig på helgerna och må bra!

Nu kör vi, mer kilon ska bort!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0