Igen

Ja, igen då jag inte hunnit med att göra en update!
Kort version haft en toppen helg helt enkelt!
Fredags var de mys här hemma bara, slappa och gjorde inget märkvärdigt vilket var väldigt skönt!
En vecka där jag inte sovit bra alls så de var perfekt!
Lördagen kolla vi på älvaslaget en stund, kul att se alla utklädnader! :)
Sen på kvällen grilla vi med Glenn och Sussi, mycket trevligt! :)
God mat och dryck dock blev de lite sent men så blir de ibland!
Söndags var vi hos Lena och Lars en sväng, fick mat. Smaka på lax, de ni!
Är fasen inte illa pinkat för att vara mig ska ni veta och de var helt okej.
Grillat går väl an när de gäller lax annars är de inte en höjdare direkt! :)
Sen var vi en sväng hos nattis och martin, bestämde dag för liseberg! Som vi längtar nu, jösses!
18 juni drar vi iväg och har de kul! :) Lucas ska vara hos mormor under dagen kvällen! :)
Får se om han sover över eller inte. Beror väl på hur trötta vi är kan jag tänka mig! :)
Åh, 18 juni NU TACK!!! =D

Helgen har som sagt vart bra, och hoppas vi på nästa helg också! :)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0