Härlig dag..

Vart en mycket härlig dag, lugn och skön men fått saker gjort! :)
Börja dagen med sovmorgon, lite för länge kände jag!
Men de behövdes då man inte sover så bra längre..

Gick upp och börja med maten nästan med en gång. Lagar storkok då Gustav jobbar em.
Idag blev de kycklinggryta, mycket god blev den! :)
Gustav som inte gillar kyckling tyckte om den väldigt mycket!
Kul att man får uppskattning för de man lagar, börjar få han att tycka om en del saker han inte åt innan vi blev ihop!
Måste vara en mycket bra kock! :)

Sen kom älskade mamma/mormor hit! Lucas är världens största mormorgris! Säger man att nu kommer mormor och mamma kommer sen skiner han som en sol och de är mest mormor som gäller hela tiden! :)
Ganska kul då han är en mammegris ofast! :)
Hon kom med en överraskning då Lucas blev 6 månader idag! :)
Fick han ett paket innehållande kläder, bästa mamma! <3

Hon for till jobbet sen, jag och Lucas lekte och sen tog en promenad till statiol!
Sen hem och börja baka äpplepaj till Gustavs jobb!
Ville vara lite snäll och sysselsätta mig! :)
Lucas var en ängel hel tiden, satt i gåstolen och kolla nallepuh, gullunge! <3
3 st äpplepaj blev de, goda hoppas jag också! :)

Iväg fort som satan med dom, börja bli väldigt mörkt på himlen!
Så jädrar vad jag traska iväg, mötte gustav lasta över pajen och drog hem väldigt fort!
Regnet hann komma innan vi han hem, dock inte så farligt!
Men de sista sprang jag nästan hem, kände inte för att bli blöt!

Väl hemma så greja vi lite, lucas bytte till pyjamas och åt vällning.
Johan kom sen en sväng och åt lite. Då vakna väl lilleman till och ville inte sova! =P
Han skulle leka med morbror! :) Så dom lekte en stund.
Sen fick han allt ta och sova och de tog inte många min så sov han gott! :)

Själv har jag avverkat ett program grey´s och de är sååååå braaa!!! =D
Längtar till nästa vecka nu nu nu nu!
Nu ska jag vänta in sambo sen nana! :)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0