Håller inte vad jag lovar

De kan man ju säga! Bloggen har helt glömt bort de sista, tiden finns inte längre!
Vill hemskt gärna skriva men finns ingen tid!
Men detta ska vi försöka ändra på iaf...

De har hänt ganska mycket sen jag skrev sist här! Lucas växer för fulla muggar, och blir allt mer och mer busig!
Börjar riva i grejer och säger man till blir han jättearg eller stor gråter! :) Gulligt och man för jädra dåligt samvete.
Men jag anser att de är bättre att man börjar i tid och att dom lär sig vad man får göra och inte, än att låta dom hållas som andra väljer! Alla gör på sitt sätt, mitt sätt är att säga till vad som gäller. Låter som en jävla super elak morsa! Men sen måste man också, för låter man dom hållas så kan faktsitk olyckor hända. När dom börjar härja i fönstren som Lucas gör nu, en kruka och den far i huvudet! Nej, sånt vill jag inte veta av!

Annars livet rullar på här hemma, Gustav jobbar och står i. Jag ligger i mesta dels här hemma och grejar! Fasen tvättmaskinen går ju i ett här hemma. Helt sjukt. Två dagar och tvättkorgen är knökad. Nu är den tom här hemma, imorgon eller överimorgon är den full igen! Men så är de med småbarnslivet som man brukar höra!
Dock inget jobbigt anser jag. Man slänger in en maskin då och då sen är de borta! :)

Ja, vad händer mer? :) De händer så mycket så man hinner inte lägga allt på minnet känns de som. De mesta är ju runt Lucas och han lär sig nya saker hela tiden. Sitter helt själv nu vilket är skönt! :) Visst han dippar i backen men så blir de ju när dom lärt sig sitta. Idag har han suttit själv hela tiden i stort sett när vi var hos Kela och dom.
Ganska befriande för en annan och för dom också självklart.

Livet rullar på här hemma och jag njuter! Ska ev börja jobba lite extra men jag klagar inte! :) Få in mer pengar så kan man göra mer saker och speciellt nu när de börjar bli sommar! :) Men vi får se hur de blir om jag ska jobba eller inte. :)

Hoppas ni håller kvar läsare trots dålig update! :)
Men de ska bättras! :)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0