De går bra nu...

Yes, de går bra nu.....
Så jäkla nöjd över Lucas så de finns inte! :)
ÄNTLIGEN äter han burkmat.
Efter mycket kämpande och vägrande så äter han.
Visst först tuggorna är väl sådär men sen gapar han! :)
Framför allt när de är spagetti/köttfärssås!
Då behöver man inte sitta och lura eller så utan han gapar mer än gärna!
Och de känns för jädra bra faktiskt. Efter vi vart på bvc så sa hon till mig att han behöver äta de!
Så tänkte att jag får väl ta och kämpa ännu mer och inte ge mig.
Äter han inte så får han vara utan, hårt och brutalt men kommer jag med gröten efter så vet ju han att han får de om han vägrar äta maten! Sagt och gjort så blev de!
Och nu äter han, så de har funkat! :)
Dock äter han bara burkmat just nu så han får in smaken riktigt för de och inte tappar den igen!
Åt ju innan han blev sjuk sen vägra han igen!
Men nu så! :)

Gick bra för övrigt på BVC, 8520 g, 69 cm lång och 45,4 i huvudomfång!
Stor kille med mycket kärlek de! <3
Dock var de i början när han föddes som han gick upp så jädra mycekt i vikt.
Men sen vid 4 månaders kontrollen så har han stannat av lite.
Följer sin kurva jättefint. Men ökar inte så mycket på en månad som förut! :)
Och visst ska ine klaga över de, för han är BRA tung nu! :)
Så jag är mer än nöjd och även Lucas och de är de som räknas! :)


Mammas stora kille!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0