Oplanerad dag...

Ja, dagen börja sent för mig! Får sovmorgon nu när Gustav jobbar em, om de är en fördel eller inte vet jag inte.
Kan ju inte känna att jag blir piggare när jag sovit längre men orkar verkligen inte gå upp på morgonen!
Imorgon ska jag göra ett försök så Gustav får sova!

Tråkgit väder börja dagen med, sjukt konstigt väder om inte annat! Fasen svinvarmt och kvavt, lite sol emellanåt och sen tror man de ska bli värsta åskvädret men inget händer. Får se imorgon hur vädret blir!
Tänkte åka till Nattis och Martin men dom skulle iväg på bilbingo! Hoppas de vann! :)
Mamma var här en sväng innan jobbet, jag låg mest i soffan. Kände mig inget vidare social alls, var trött kände inte för något alls. Blir depp när Gustav jobbar em känns de som!
Lucas hade kul iaf, skratt anfall idag igen med mormor! :) Hon lyckas då jämt, haha!

Mamma gick till jobbet och jag och Lucas slappa mest här hemma visste inte vad vi skulle göra.
Bestämde mig sen för att åka in till stan, köpa vax och handla lite. Var inte pepp på att ta bussen egentligen.
Men snälla Kela ringde och körde oss. Tog våran bil och åkte in. Handla lite, och sen åt vi donken så fördrev vi dom sista timmarna! :)
Lucas sover gott nu, tog ett tag böka och greja. Kände på honom och han var kokhet!
var bara ta av pyjamasen så fick han sova i blöja. Inte ett ljud har jag hört!
Stackarn tycker de är så jobbigt när de är så konsitgt och krävande värme.
När de är sol och sommarvärme så är de inget, blir ju självklart mer trött men inte så han gnäller!
De två sista dagarna har ju vart extremt jobbiga!

Fått städat och grejat med tvätt på kvällen. Skura golv och dammsuga gör vi imorgon innan Gustav far till jobbet!
Går inte göra de själv med Lucas längre då han blivit rädd för dammsugaren bara sådär!
Tyckte om den när han var liten, blev han lugn av den och man kunde dammsuga och greja när han låg i vaggan i storarummet men inte nu! =P Blir väl så, får för sig saker! :) Gulligt på ett sätt! För han sitter i gåstolen och ska promt springa efter mig och dammsugarn och skriker som en galning!=P Så de går inte längre, vill ju inte att han ska bli rädd och gallskrika för att jag ska få städat!

Nu väntar jag in bästa sambon och sen blir de sängen. Blev en sen kväll igår så vi måste i säng tidigare idag!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0