Nu ska vi se hur detta går...

... jaa de kan bli spännade detta!
När jag höll på att städa sovrummet förut fick jag tanken på huvudet att kanske är dags att låta
Lucas sova själv i sitt rum. Alltid sagt att jag ska ta inom honom i sitt rum så snabbt som möjligt.
Sånt man säger INNAN men icke efter! =P
Nu är de jag som vill ha han där inne, haha!

Men sen när mamma var här prata vi lite och tyckte ne nu är dags att pröva iaf!
Gustav är hemma på natten då underlättar de en hel del.
SÅ jag flytta in sängen, greja lite i hans rum och nu är de gjort!
Han somnar alltid i våran säng då han bökar väldigt i sin annars.
Funkar för oss, funkar för Lucas! Varför trassla liksom?

Nu väntar vi på kvällen och får se hur detta ska gå.
Hoppas de ska funka bra och gör de inte de får man flytta tillbaka i så fall!
Inte mer med de men då har man provat.
Då kanske inte han känner sig trygg att sova själv och då får han givetvis sova hos oss!
Eller så kanske de går hur bra som helst!
De återstår att se hur de funkar, imorgon får ni svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0