Himla duktig på morgon...

...kvisten! Hela familjen gick upp idag! Jag skulle gått upp själv egentligen men de blev inte så!
Jag var så grinig och trött i morse så de var nog tur Gustav gick upp med mig!
Börja greja som vanligt här hemma. Gustav mata Lucas.

Sen fick jag för mig att baka äpplepaj! Lika bra då ingen åt äpple och då får jag kasta dom!
Känns lite smått onödigt så jag börja baka!
Blev 3 st, en jättestor och två normala!
Gustav fick med sig de till jobbet såklart då jag inte äter och sen ringde jag mamma så hon fick med sig en också! :)
Mamma kom hit förut och umgicks med oss!

Hemmet är städat och rent. Tvätten är nästan klar, en halvmaskin och sen är de slut!
Myst lite här hemma och hoppas på att de ska bryta ut i åska så de går att ANDAS!!
Jävla jobbigt värme, går inte göra något. Lucas får vara i blöja då av avlider av värme annars!

Just nu sover Lucas, jag sitter vid datorn! Väntar samtal från kusin! :)
Hon har vart iväg och jobbat, kul att dom ringer henne! :)
Får vi se om vi kan få åka dit en sväng eller om vi är hemma!
Börjar de åska får någon komma hit eller jag åka någonstans. HATAR ÅSKA! =P
Men mycket behövligt just nu! :)

Dags för lite egentid som man kallar de och kolla på tv och slappa!
Inte vilat något idag, inte så stort behov av de. Men slappa framför tv:n är alltid lika skönt!
Imorgon är Gustav ledig, underbart!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0