Helgen väntar

En underbar helg väntar, förhoppningsvis! :)
Håller tummarna för att skattepengarna kommer!
Men de stod att de skulle komma så de hoppas jag!

I helgen smäller Jag, Gustav, Nattis & Martin till med Liseberg! Pratat om detta väldigt länge! Först var de sagt vid semestern men kände vi alla 4 att de blir säkert inte av plus att de är SÅÅÅ mycket folk just då!
Så då sa vi att vi tar de någon helg istället. Först var de egentligen nästa helg, men sen bestämde vi denna om nu skattepengarna kommer! :) FAAAN som vi längtar!
Har inte vart på Liseberg på 3 år, så nu är de på tiden! :)

Lucas ska till bästa mormor och morfar! Ska spendera dagen kvällen där, vi hämtar honom på kvällen är de bestämt. Får väl se vad kl blir också blir de mitt i natten får han kanske stanna kvar om de går bra för mamma och magnus!
De ska vara ute på torpet som Lucas älskar!

Åh, längtar som bara den just nu! :) Dock är man lite feg när de gäller den nya. Höjder är verkligen inte min grej, men ändå vill man ju prova?! De återstår att se. Men åka upp sakta 146 m upp i luften och sen släppas ner känns ju inte så där jävla lockande! =P haha! Martin tjatar om att vi ska åka den så vi får se.

Allt de andra åker jag ju, utom uppskjutet och höjdskräcken då! =P haha! Åkte höjdskräcken en gång och dra mig bakåt asså! Skrek som fan, fick panik där uppe och börja lipa! =P SÅÅÅ höjdrädd är jag!

Underbara helgen väntar och de ska bli för jäkla kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0