Grymmast är vi...

.. kan man lugnt säga!!
Igår for vi till Liseberg, och satan vad vi har längtat dit!
Åkte dit med kusin och Martin! :)
Bokat och klart hade vi gjort på internet slapp man stå i dessa köker!
Var där när de öppna så vi kunde ta de lugnt och skönt!
Inte stressa till alla attraktioner!
Självklart börja vi med bergbanan, är en tradition som vi gjort sen vi var små!
Man åker alltid den först och slutar alltid med den sist! =D

Dagen kika igång och jösses vad kul de är med Liseberg!
Man blir som barn på nytt kan man säga.
Men något är de ju med åldern för de är då satan vad feg man är!
Jösses, dessa höjder från en ju nästan att svimma.
Balder är ju svinskön men jädra läskig också. :)
Vi toppa de snyggaste kortet ever tror jag!
Martin ser ut som jag vet inte, ser ut som han gör sig till men grejen är att de gör han inte vilket gör att kortet är oslagbart! Jag ser ut som att jag ska börja lipa vilken sekund som helst.
Nattis gör någon min som ser halvt skum ut! Och gustav såg ju självklart kameran så han gjorde sig ju till är klart! =P haha!

Vi körde på bara så att säga. När vi kom dit var de ingen som ville åkte den nya atsmofear.
Dra åt fan vad hög den är! Men när jag kom dit så sa jag nej, fan heller!
Betalat dessa pengar jag SKA åka den! =D
Alla andra ville inte, Martin var lite små sugen!
Vi knalla upp dit, stod och dividera ett tag sen får jag och Martin tummen ur och gå och ställer oss i kö!
Hjärtat pumpa på rätt bra kan jag säga. Efter någon minut kommer Gustav ner också och ska åka med! =P
Då blir de tekniskt fel på skiten och den stängs av!
Jaha, blir de inget med den tänkte jag!
Vi fortsatte åka och käka med mm.
Sen knalla vi upp dit, var den enda vi inte hade åkte plus någon mer.
Satt nog där en kvart och tjöta. Jag skulle åka, inte nattis. Grabbarna tjöta och visste inte hur dom skulle göra.
Jävla tid tog de men sen kommer de mest ofattbara. Nattis kläcker, bestäm inom 2 sek annars åker jag den.
De blev tyst och hon slänger ner väskan och börjar gå, jag springer efter svinnöjd!
Och dra åt fan vad nervösa vi var asså, hjärtat pumpa på bra hårt.
Nattis stod mest och idiotförklara oss hela tiden! =P haha!
Och sen efter någon minut kommer Gustav ner och skulle stå där med och se hur han skulle göra.
Stackarn var så vit och nervös så han nästan ramla ihop, haha!
Ja, vi närma oss och sen var de våran tur. Vi går in och sätter oss, ett adrelalin kommer igång!
Vi spänner fast oss så även Gustav tills han får panik och vill gå ut vilket han gjorde
Stackarn blev helt vit i ansiktet! =P

Jag och nattis vi sitter kvar och vi åker skiten!
När man kommit ur hålet om man säger så är de högt redan då, ja då var de en JÄVLA bit kvar kan jag säga.
Vi skrattar, har panik är rädda och allt var de är! =P mest säger att alla som åker denna är dumma i huvudet!
Väl på väg upp, kollar jag neråt vilket man absolut inte ska göra!
Sen kolla jag rätt ut och intala mig själv vilken utsikt de är! Och de är de ju för man ser ju hela jävla göteborg!!! =P haha!
Man åker upp, går väl lagom sakta, haha! Sen sätter den fast, pyser till och sen släpper den!
DRA ÅT FASEN vad snabbt de gick ner, man hann inte ta ett andetag kan jag säga!
Så fort gick de ner, och man stannar precis innan hålet, och då börja alla skrika och klappa händerna!
En kick är bara förnamnet på denna asså, vilken jävla upplevelse de var!!!!
helt jävla otroligt! Gustav filma de så ska lägga upp den sen! =D
Då får ni se, alla som är kaxiga och detta är väl inget, tro mig! De är något, inte hemskt utan en kick, en känsla, ett adrelalin som pumpar jäkel! =P


Efter detta vart allt en baggis och jag och nattis kände att vi är bäst bara!
Vi är grymma som fixa detta. Fan är ju så rädd för höjder så jag lipar när jag kommer upp!
Åkte höjdskräcken en gång och där uppe fick jag panik och börja lipa när jag satt där uppe!
kan man ju plussa på ett ex antal meter på atmosfear! =P haha!


En jävla bra dag var de, åkte på en perfekt dag! Perfekt lagom med folk, inte för kallt och inte för varmt väder. Solen kolla fram fram mot senare på dagen, blev jätteskönt väder!
Lagom med tid på alla attraktioner, toppendag helt enkelt!
Och jag och Nattis kommer leva på detta SJUKT LÄNGE!!! =D haha!

Ni som åker den, hoppas ni får samma känsla som oss, för de var SÅÅ GRYMT!! =D
Nu ska jag väcka min gubbe, kanske reta honom lite och sen ska jag njuta av denna dag med den finaste familjen man kan ha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0