Träning

Ja, träning är något jag behöver komma igång med!
Vet inte vad jag ska träna.
Kan ju inte träna så jädra mycket då mitt knä inte tillåter så jädra mycket!
Vill ha ordning på de, men när ska man ha tid till de?
När man har en son här hemma?
De är frågan de!

Ute och gå funkar till en viss del, och de funkar i några dagar!
Sen känns de i knät och de gör ont.
Så då blir inte sugen på de.
Springa går ju inte alls!
Träna någon slags sport går inte alls.
Slänga ut flera tusen på ett gymkort! GÅR INTE ALLS!
Och jag lägger inte de pengarna på de.
Helt vansinigt sjukt dyrt!

Cykla är något jag har velat göra länge!
Och de är ju perfekt nu när de är sommar!
Inför skaffa sig en cykel och en cykelstol till Lucas!
Fasen bara häva sig iväg, in till stan och bada, hem igen!
Bra träning, gör inte ont i knät.
Körde träningscykel när jag hade skadat knät, gick kanon!
Dock vill jag ha en gammal damcykel. Hur sköna som helst!

Cykling kanske är något att satsa på.
Dags att börja leta cykel då?
Blocket är ju alltid en bra grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0