Slapp dag

Ja, jösses vilken slapp dag!

Inte gjort mycket alls idag, haft ont i huvudet hela dagen!
Nästan blivit tokig, hatar huvudvärk!
Man blir så slö, orkar inget, vill inget!

Men de släppte senare mot kvällen, börjar dock känna lite av de igen!
Dags för sömn kanske om en stund!

Vart en sväng hos mamma idag, fick med oss nybakta bullar hem, smaskens! :)
Tog en kaffe, och satt och prata!
Behövde komma hemifrån lite även Lucas.
Blivit mycket hemma de sista känns de som!
Men vi kommer aldrig iväg jag och Lucas på förmiddagen.
Han vaknar, äter, sen leker vi en stund. Sen ska han sova!
Efter han sovit ska han ätas, sen ska man göras i ordning och hit och dit!
Fasen då är kl över 1 minst oftast. Dessa rutiner sabbar så mycket.
Visst, de går ju att köra över dom ibland och man gör saker.
Men oftast om man åker iväg den tiden, så sover inte Lucas så mycket som han behöver vilket
då resulterar till en väldigt grinig son! Och de blir krävande på kvällen.
Idag har vart en sån dag trots att vi vart hemma men de var nog att vi behövde komma iväg!
Han har bara velat vart hos mig, eller ja de vill han väl mest hela tiden.
Inget har passat att göra, dragit på timmarna med maten och de är INTE likt honom alls.
Så vet inte vad de har vart idag, om de är seperationsångesten eller tänder? Ja, något har de vart!

Jag är trött som skam idag, behöver sömn! Så jag ska hoppa i säng nu!
Imorgon ska jag få träffa kusin vitamin som äntligen kommit hem till sverige!
den 23:e smäller de och då blir hon fru kappus! Ska bli så underbart att få se och uppleva detta med dom!

Så pigg och glad behöver vi vara imorgon! Så nu, SÄNGEN! =D

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0