Shoppa shoppa...

Nu har jag klickat hem kläder till hela familjen!
Lucas behöver större kläder, gustav ville ha lite nytt och jag behöver MASSA!
Jösses vad dåligt med kläder jag har!
Så behöver allt fylla på lite, alla plagg man kan ha behövs just nu!
Leggings glömde jag så får kika på detta.
Inte kul när man ska göra något, inga kläder har man.
Så de vart dags att fylla på.

Sen kände jag att bror min är väl lite i behov av kläder också.
Så han fick ett par plagg han också!
Snäll som man är! :)

Låter som man handlat för flera tusen men icke då!
Allt på rea, jösses vad jag fyndat.
Tjänat in massa pengar kan jag lova. Mesta på 50 % och mer! =D
Sånt gillar jag, inte ofta jag fyndar men nu så!
Ska kika lite mer, man får kolla flera ggr och gå tillbaka!
För man hittar saker hela tiden! :)
Jag älskar´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0