Planer...

Igår satt vi och prata lite om semestern!
Om vi skulle hitta på något och vad?
De mesta som bestämmer är ju alltid ekonomin tyvärr.
Gustav fick ju inte ut en superlön då han jobbat mest dag förra månaden och självklart är de den där månaden där alla räkningar kommer! Lite smått tråkigt.
Vill ju gärna göra saker på semestern!

Pratat om att åka till Linköping, gustav mormor och morfar har stuga där.
Kan ju vara skönt att komma bort, men en bra bite att åka.
Vet ej om Lucas köper att åka så långt?
De kanske funkar jättebra eller så går de helt åt skogen!
Men de är något vi siktar på iaf sen får vi se hur de blir!

Kvällen igår fick jag en del uträttat, bäddat rent alla sängar, tvättade, hängde tvätt, vek tvätt! Kokade Lucas flaskor, var ett tag sen jag gjorde de samt alla nappar. Tråkigaste som finns!!
Plocka lite här hemma som alltid på kvällarna.
Skönt att göra sådant på kvällarna slipper man de på morgonen.
Men på nått konstigt sätt så plockar jag alltid på morgonen ändå!
Städmani? Bara LIIITTE!

Dagen är lugn till att börja med. Mamma dyker väl upp någon gång under dagen.
Lånat bilen denna veckan då magnus har semesteroch har rasmus så vill ju han ha bilen såklart!
Sen ska vi till stan, ska köpa ny foundition, färg till bryn & ögon samt naglar!
Lite fiin måste man ju göra sig på bröllopet! Inte ofta de händer liksom!
Sen ska Gustav till Jack & Jones. Lars kom hit med presentkort på 500 kr som legat sen 07! =P Haha!
Som tur var så höll dom presentkorterna i 10 år! Så ska in dit och se om han kan fynda något.
Vet att han direkt kommer kolla efter en keps! =P Tjatat om de länge, får väl hoppas han hittat någon!
Själv ska jag inte handla något direkt så, klickat hem lite istället. Min garderob behövs fyllas på! =P


Nepp, får avrunda här! Lilleman kryper iväg och röjer runt!
Och man vet aldrig vad han hittar på! :) Min busunge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0