Mysig dag..

Haft en mysig dag med familj/släkt!

Lucas sov till 8.45, börjat ta lite sovmorgon! :)
Börja morgonen som vanligt, dock passa jag på att duscha när han åt välling!
Jädrar de gick snabbt, haha!
Livrädd att släppa honom själv, och ur sikte!
Nu när han tar sig framåt den lille! Vet aldrig vad han hittar på! :)
Han är ju bra busig våran lilla son också! :)

Hoppa på bussen halv 11, mötte upp kusinerna och martin! :)
Kul att träffa Michelle, var i julas senast! :)

Gick på stan, mötte upp min halvkusin och hans barn!
Efter en stund kom Nova också, Michelle toklängta efter henne! :)
Sen har vi gått runt på stan, myst och haft trevligt! :)
Åt god mat på Rhodos också, himla god mat de har där!
Blev bara en kebabtallrik men den är väldigt god där! :)

Satte oss sen på gräset på torget, åt en glass och gotta oss i solen! :)
Vart kallt idag men när vi satt där blev de varmt och skönt! :)

Gick en sväng till på stan sen bort till frissan.
Michelle, nattis och nova skulle bestämma frisyrer och så till bröllopet!
Kommer bli sååå fina!
Nova visa hennes och joanns (bestmannens dotter) klänningar de ska ha på bröllopet!
Ska ju vara brudnäbbar, och jösses så fina de blir! :)
Helt otroligt alltså. Många tårar kommer fällas den dagen, åt bröllopet och hur fina de alla kommer bli!
En annan kan göra sig i ordning och så men känner sig nog rätt "nedklädd" mot dom! :) hehe!

Jaja, åkte hem sen iaf. Gustav körde johan till hällekis så han fick fiska.
Vi slappa här hemma, sen tog Gustav en promenad med Lucas till statiol.
Då fick jag rycket här hemma och börja storstäda!
Fort gick och bra blev de! Himla stökigt de vart här hemma!
Man plockar, plockar och plockar! Men ne då, känns ändå som de är saker överallt!
Vi har en förmåga att flytta runt saker bara så de blir ingen ordning! :)
Orken finns inte till att göra ordenkligt just nu! :) Japp, lata är vi!

Sen har jag kollat på fotboll på kvällen, herregud! SKANDAL SVERIGE!
Så dålig fotboll har jag inte sett på VÄLDIGT länge från sveriges sida!
Men idag visa dom upp den! Som kommentatorn sa: " Sverige vinner VM i felpassning"!
Kunde inte sagt de bättre själv, herregud!
Jaja, chans på bronsmedalj men frågan är om dom kan rycka upp sig till lördag? Tveksamt!

Nu ska jag hoppa i säng, trött! Kommer inte i säng i tid nu förtiden!
De är ljust så länge och klockan springer iväg!
Så nu såg jag att kl var mycket så de är väl dags att ta sig till sängen!

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0