Kvällen



Lucas har badat nu på kvällen, även jag!
Fasen hela köket blir ju dyblött! :) haha!
Han fullkomligt älskar att bada, han är glad och leker för fulla muggar!
Nu har han lagt sig och hoppas han sover gott!
Skönt att han börjat sova lite längre på morgonen men fasen är ju lika trött ändå!

Dagen som har gått har vi inte gjort något alls, vart hemma bara!
Jag har haft ont i huvudet mest hela dagen och vart trött.
Kela och Björn kom en sväng nu på kvällen, tog en kaffe! :)
Grejat med Lucas läragå vagn också, dom är lite farliga när dom rullar iväg så fort!
Lucas använde den för första gången idag. Stod jättebra och gick lite!
Inte helt själv, utan fick hålla lite i honom.
Men nu har jag dratt åt hjulen på den så den inte rullar iväg så han får inte känslan på de hela!
Han är väldigt rädd av sig, släpper inte taget och håller sig väldigt hårt.
Vilket bara är bra, men lite för rädd är han. Jaja, de släpper väl och då önskar man att han kunde vara lite för rädd igen! :) haha!
Nu ska jag njuta i soffan, hoppas jag känner mig piggare imorgon.
Gustav ska upp tidigt imorgon, ska byta däck på bilen. Dom vart jättedåliga typ punktering när som!
Men gick igenom besiktningen utan anmärkning, vadå tur!? :)

På kvällen får vi se vad de blir, något gott att äta och en bra film kanske!
Om de är sånt väder de vart idag så är de ju mys på högsta nivå! :)
Fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0