Inte ett skit...

.... har gjort idag! Pyjamasen vart på till kl 5 tror jag!
Så aktiv har jag vart idag. Inte haft lust eller ork till något!
Mamma vart här och jag färga håret på henne.
Lagat mat, hängt tvätt.
Ja, de har väl vart min dag kan man säga!

Dock tog vi oss en promenad till statiol och köpte en glass, utanför dörren var jag tvungen att komma!
Tog en snabb sväng förbi Ingela och Otto. Var längesen jag träffa otto!
Så vi prata en sväng sen gick vi hem!
Kollat på fotboll nu, vart svettigt de sista men dom klara de ändå! :)
Kvartsfinal och HOPPAS på vinst!
Nu är de fasen dags för sverige att ta sig längre!

Snart blir de sängen, sitter och drömmer mig bort!
Kollar datorter och annat!
Åh, vad sugen jag är!
Någon snäll själ där ute kanske? :)

Imorgon är de fullt upp, eller ja!
Lucas ska till farmor och farfar över dagen.
Vi ska storstäda här hemma, rensa bort lite skit.
Få ordning här hemma, just nu känns de bara rörigt.
Sen ska vi till Skara också, johan måste skriva in sig på AF igen.
Denna gången ska de skötas, och de vet han om!
De är reglerna som är här hemma just nu.
Känner mig som en mamma till två men så får de vara! :)

Ne, sängen får de bli. Så trött och lat jag vart idag, behöver SÖMN!!
Hoppas INTE Lucas vaknar kl 5 i imorgon igen. Då avlider jag!
Dock ska man inte klaga, de har inte han gjort sen han var ca 4 veckor gammal,
men jösses så trött man blir när de väl händer.
Inte van, trött som skam är jag! Morgonpigg är något jag ABSOLUT inte är!! =P

Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0