Helg

Vi välkomnar väl helgen igen då!


Denna helg har vi inga planer alls, än iaf!
Känns både tråkigt och skönt! Ta de lite som den kommer..
Men något kan vara skönt att ha inplanerat dock.
Får se, kan bli en tripp till mina kusiner i götene om dom har lust! :)

Är ju SM i stan imorgon, har biljetter dit så får se om vi åker dit.
Hoppas då på bra väder, åker inte dit om de är tråkigt väder.
Kan man lika gärna vara hemma och göra något! :)

Idag vet jag inte vad som händer och sker. Grabbarna ligger och sover just nu!
När de vaknat ska Gustav iväg, ska till skara och kränga däck och sen ska han byta.
Vet inte vad han ska byta dom men de får vi se!

Ikväll blir de god mat och film kan jag tänka mig om inte Gustav har något inplanerat.
Ta de lugnt, vädret är ju inte superlockande direkt så de kan bli en myskväll bara.
De är inte helt fel de heller. Blir ju inte så mycket på veckorna direkt.
Men nu är de bara 1 vecka kvar, sen är de 4 veckor paradis då gustav är hemma! :)
Lite saker inplanerat men sen tar vi semestern som den kommer! :) Allt behöver inte vara planerat, kan vara lite spontana saker också. Är allt planerat så blir de inte samma grej riktigt!

Nepp, nu är de dags att ta tag i sysslorna här hemma.
Kan inte förstå att de finns så mycket att göra här hemma.
Men de är klart 2 vuxna karlar och en son, de blir ju lite! :) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0