Datadrömmen

Ja, min lilla datadröm!
Sitter och kollar på datorer, vill ha, vill ha!
Men kom jag ju på sen, fasen fyller ju år om en månad!
Önska sig pengar? Jo då!
Så får se vad de blir i pengar där, och sen lägga till resten själv!
Så har jag ju en ny data, perfekt!
Tänka smart var de! :) haha!

Så nu kan jag få en data som jag velat ha!
Sitter på en bärbar just nu som är ca 12 år gammal!
Ja, under att den fortfarande är i liv.
Men den börjar ge sig, knapparna börjar ge sig!
När man ska trycka på saker kan du få ta i bra mycket innan de händer något!
Så denna har nog gjort sitt tyvärr.
Så kommer den säkert gå sönder vilken dag som helst så man ingen har.
Och så får man vänta!
De är min tur som ALLTID!
Jag ha tur? Är lika med jag vet inte! Tänk på de mest omöjliga.
Så mycket tur har jag!

Men vi får se, håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0