BVC

De gick bra igår på bvc!
Hade dock väntat mig lite andra resultat.
Nu väger min grabb 9275 g & 73 cm lång! Huvudet kommer jag inte ihåg!
Trodde han skulle väga betydligt mycket mer men icke då!
Sist vi var där på 6 månaders så vägde han 8520 g!
Så de är ju ingen dunderökning direkt på 2 månader!
Så han dippa och följde inte kurvan på vikten!
Så ska tillbaka om en månad.

Men de är ju så, dom dippar, dom blir mer aktiva och så!
Så de är klart att de blir så, men på 2 månader blir de ganska mycket dipp!
Så vi får se, hoppas han ökar.
Men nu rör han ju på sig mycket mycket mer än förut så de ä klart,
han "förbränner" ju mer liksom!
Han krånglar en del ggr när de kommer till mat!
Inte alltid han äter som han ska, men de gör inte alla barn heller!
Men skulle de vara så att de blir väldigt mycket krångel och han inte äter alls skulle vi ringa!
Men de ger sig, han mår bra och de är huvudsaken! <3

Mitt lilla hjärtegryn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0