Bra helg

De har vart en bra helg, både slappat och vart ute! :)

Fredags gjorde vi inte alls mycket, gjorde lite ärenden i stan.
Köpte nya blommor till balkongen och inne. Måste förnya sig, och de blir så mycket finare!
Dom på balkongen var nära döden, så de var lika bra att slänga dom!
Dock haft dom väldigt länge, så jag fixar ju blommor iaf! :) haha!
Mamma kom hit, käka med oss och sådär!
Kolla lite på film och hade de mysigt, härligt!

Lördags var de sovmorgon för min del och de behövdes verkligen kan jag säga!
Jösses så trött jag vart i veckan, lucas har vaknat tidigt och jag har inte sovit bra.
Så de vart mycket skönt!
Sen får vi på kalas och fira svärmor. Klocka och blomma fick hon av oss. Hon blev glad! :)

När vi kom hem kände jag för att göra något, ville inte vara hemma.
Prata med Eve, emma hade ju sexparty. Hon var väl sådär sugen och jag också men något var jag tvungen att göra! Så vi bestämde oss för att dra dit, och sen for vi ut!
Fick en perfekt "fylla", berusad och inget mer. Så gött när de blir så!
Ute vart de som alltid så egentligen kan jag inte fatta varför man alltid ska gå ut?
Visst, kul och träffa folk men de är ju verkligen inget jag saknar längre! Jösses, förstår inte alla som går ut jämt hur kul är de egentligen?

Idag mår jag fint, ingen bakfylla vilket är SKÖNT! Trött är man alltid. Något man aldrig kommer ifrån!
Sen börjar man bli "gammal" tror jag! :)

Spenderat denna dagen ute på torpet med mamma och magnus!
Alltid lika skönt att åka ut dit, tyst och lugnt. Man blir så avkopplad!
Gustav har skurat bilen hela dagen, jädrar i mig vad rent och fin den är!
Och de behövdes. Känns nästan som lite ny nu när den är så fin.
Så får vi se om bilen finns kvar i morgon eller inte.
Detta gjorde gustav då vi ska kolla på en annan bil, ovanligt? NEJ!
Gustav är mani på att byta bilar hela tiden, varför förstår jag inte!

Nu är vi dock båda överens om att ev byta. Denna bil vi har nu dricker så JÄVLA mycket bensin så de är sjukt. De är ju automat och turbo i den så de är väl inget konstigt. Men eftersom vi bara kör stadtskörning så blir de väldigt dyrt. Men bilen i sig är jättebra, bra komfort, stort utrymme. Perfekt familjebil så jag är väldigt kluven till om jag vill byta. Den andra bilen måste vara VÄLDIGT bra om jag ska gå med på detta. För denna bilen är jag väldigt fäst vid.

Jaja, nu ska jag kolla tv en stund sen sängen i tid!
Behöver en bra sömn och några extra timmar känner jag!

Hoppas ni haft en super helg ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0