Är de inte den ena....

..... så är de den andra! Förbannade jävla grannar!
Jag är så otroligt trött på detta så de finns inte.
Förut var de grannjäveln över oss som spela som fasen, Lucas låg och sov!
Som tur var så vakna han inte...

Nu är de andra grannen som vridit upp volymen och spelar för fulla muggar!
Detta är helt otroligt asså! Verkar ABSOLUT INTE FATTA att de finns andra folk i detta hus.
Att de finns barn, folk som ska jobba och framför allt vilja sova.

Kan inte ens kolla på tv utan att man stör sig av att dom spelar musik.
Eller jo om man stänger alla fönster och balkongdörren.
Men då blir de bastu här inne, går inte sova, inte andas!
Och jag ska fan kunna ha öppet UTAN att störas och kunna njuta av kvällen som alla andra.
Precis som dom gör, fast jag har ju respekt för mina grannar iaf...

Men folk på detta ställe vet inte vad respekt är, gör precis som dom vill!
Så jävla trött på detta... HUS, JA TACK!!!!

Är ju den största önskan är klart, men just nu är jag så trött på detta så jag är helt inne på att flytta!
Men vill inte flytta från källby trivs så bra här. Vill inte de, men vad ska man göra?
Skrivit upp oss på andra lägenheter här i källby som är som hus typ. Radhus kan man säga.
Trädgård och allt, garage och större. Men de är fyra stycken sånna hus, och väntetiden är lång jag jag tänka mig!
Så de kommer ju inte komma upp nu, så vad gör man??

Frustrerad till max just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0