Världens bästa

....mamma! De är vad jag ar idag, och alltid annars också!
Hon var här och hälsa på idag, brukar göra de efter jobbet!
Tog en kaffe, prata med Lucas sen blev han gnälling! Vart de senaste två veckorna.
Riktigt gnäll och grejar så i munnen! Tänder, redan? NEJ!

Prata sedan om en babysitter dom hade på babymassagen. Vi fika efter så tog hon fram de till Lucas och Minna.
Och han älskade den! Har ju lånat en av Kela och dom men den gillar han inte så mycket tyvärr!
Går i 5 min sen vill han inte mer!
Denna babysitter är en gammal klassiker, sån dom hade förr!
Fast lite snyggare nu då me dom är ju hur bra som helst!
Blir mer gung och stuts i dom än dom nya!

Prata iaf om att jag ville ha en sån men just nu finns de andra saker som priorieras!
Och de var inte så mycekt mer prat om de.
Sen ringde jag mamma när hon var kom hem för hon ville de.
Så säger hon jag har en present till er.
Och jag tänkte vad nu då? Jo jag har köpt babysittern till er nu!
Blev hur glad som helst!! =D

Tur man har en sån underbar och snäll mamma som köper en sådan till oss!
Världens bästa mamma helt enkelt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0