Vad ska man ha på sig?

Sitter och funderar på vad man ska ha på sig på dopet! Hm? Vill inte bli för "uppklädd" men samtidigt fint klädd! Ja, ni förstår.
Hitta massa fina klänningar igår men känns som om de är lite mer för fest? Och de känns inte riktigt lämpigt att ha de på ett dop faktiskt. Vill va lite diskret sådär. Hitta en skjorta typ som jag klicka, halva priset så då passa vi på. Nu hoppas jag bara den är lika snygg i verkligenheten som på bilden och att den passar.

Vet inte riktigt vad jag har för storlek då alla kläder är olika så fick chansa på en storlek. Vad de är säger jag absolut inte! =P
Håller ju på och tappar på gravidites kilon eller ja de är 2 kg kvar. Ej vart så flitig denna sista veckan med träning då jag åkt på någon inflammation i överkroppen. Felbelastat så när jag bärt Lucas antagligen så sitter i axlarna båda armarna, händer och samt ryggen, känns sådär! Kan typ inte bära honom alls utan att jag dör av smärta! Kör voltaren salva och hoppas på resultat annars får jag söka för de!

När de väl släpper kör jag igång. Är ju ute och går men vill köra zumba, så jäkla kul!! =D Och få bort den där eländiga magen. Usch, får ångest varje gång man står framför spegeln så den SKA BORT! =D

Passar den inte måste jag ge mig ut på stan vilket jag inte vill heller då vill jag handla massa mer plus till Lucas så de vill jag inte göra! =P Då blir de vädigt dyrt, eller kan bli väldigt dyrt ska man väl säga! =P
Men vi håller tummarna på att den passar då slipper man tänka på de. Gustav har ju sina kläder färdiga, ska ha skjorta och kavaj sen får han väl se om han tar finbyxorna eller inte.

Lucas får vi se vad han ska ha på sig, ska kolla på stan till han men de gör jag den helgen vi har dopet för vet ju inte vilken storlek han har då. Kan ju ha samma eller gått upp en storlek så de vågar jag inte chansa på.
Växer ju så de knakar den lille, börjar bli stor nu! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0