Promenix

Tog mig i kragen i och bestämde mig för att ta en lång promenad! Och de var väldigt skönt och svettig!
Gick en promenix på lite mer än 1h. Gick till kyrkogården och tilbaka. Tände hos pappa, och kolla läget där! Får ganska dåligt samvete, är inte där alls ofta så de får bli skärpning med de. Ta en promenad dit en gång i veckan, ba motion och jag hälsa på pappa!

Sitter nu och väntar på att Lcas ska vakna, är matdags. Dock väcker jag ju honom inte för att äta men de brukar alltid vara 5 min innan han ska äta som han vaknar, en tickande klocka som jag brukar säga! =P Är de 1 vi ska äta, vaknar v 12.55! =P

Väntar på att Kela ska ringa också, prata om att vi skulle ta en kaffe och sen ska vi få låna deras sängmobil eller vad de nu heter. Ska vänja av Lucas vid vaggan nu, tänkte att då kan de va bra att ha en sådan. Ej inhandlat sådan än, men får se om vi får en sån i doppresent!

Ikväll blir de mys med familjen! Äta lite och kolla Let´s dance. Kanske blir en promena till om Gustav vill gå ut och gå. Lika bra att hänga på så får man röra på sig lite mer. De blir en lugn kväll bara, Gustav ska jobba imorgon! Så de blir som sagt inte många knop här, skönt de också!

Ne, får väl avrunda här då. Trevlig helg på er!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0