Nu kör vi..

Vet att jag skrev i ett annat inlägg att jag skulle testa på zumba den dagen eller dagen efter och de blev de inte. Har gått och dragit på de länge och har väl inte velat stå här hemma framför johan direkt. Man är nog inte så bra i början!

Men i morses fick jag tummen ur och testa på lite! Lucas satt i babysittern och kolla på! =P Gav mig ett leende lite då och då! =P Såg väl helt galen ut, haha! De var svin kul och faktiskt lite jobbigt! Har fått höra att de inte är något att ha, och att de inte funkar. Tror dock de beror lite på hur mycket energi man lägger ner på de och hur mycket man jobbar när man dansar. När man gör rörelser ska man ju spänna magen och så där. Sen ligga i och köra högt tempo då tror jag de funkar. Återstår att se!

Ska köra de ikväll igen fast längre stund, så har Gustav Lucas. Nu måste de börjas träna här. Jäkla mage är ju stor en slapp bulldeg typ! =P haha.

Så zumba it is tonight!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0