Massa gjort

En del har man fått gjrot här hemma idag, och de är skönt! Har haft en son som har vart helt underbar idag. Sovit jättebra och mycket. Så skönt får då kan man få en del gjort! Gäller att passa på.

Träna zumba först på förmdidagen när Gustav hade Lucas, svett de blev jag som satan! Skönt var de efteråt och en dusch framför allt! =D Sen drog Gustav till jobbet. Jag laga mat, åt och tog hand om disken. Lucas sov hela den tiden. Sen satt jag och vänta på att han skulle vakna så jag kunde ta på honom så vi kunde bege oss ut på promenad och lämna matlåda till Gustav på jobbet. Men hepp, han vakna inte så jag fick ta upp honom och klä på honom. Men han vakna inte, ALDRIG HÄNT! =P haha. Han somna om direkt i vagnen och fortsatte och sova till 17.20 sen vakna han till liv och ville ha mat! =D

Trött blev han efter de igen, så han somna om gott! Trött kille idag, men skönt att han sover bra, förut på dagarna har de vart lite si sådär.

Jag har fått gjort massa iaf, städat av lite här hemma, städat ur kylskåpet, tagit promenad, bäddat rent sängen, tvättat hela kvällen, badat Lucas. Lite smått emellan där. Skönt att fått saker gjort!

Mycket mer har de inte blivit på kvällen, Lucas blev grinig en stund men sen var han så trött så mata han tidigare och sen natta jag honom. Nu sover han gott, hoppas han gör de hela natten (peppar peppar) Dock vaknar han aldrig så men man vet aldrig saker och ting förändras snabbt!

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på, träna zumba när Gustav är hemma. Sen vet jag faktiskt inte! Är ju inte sådär jätte pigg på att bara va hemma heller, men så är de ibland!

Nu ska jag kila här, sambon kommer hem snart!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0