Måndag...

Ja, nu är de måndag redan igen! Gustav är igång och jobbar, dock dagtid så de är ju skönt.. Jobbar ju bara tills på onsdag och då är de bara halvdag också sen är han långledig igen. Men sen börjar han jobba natt, de känns väl sådär! Men de skulle ju komma och de visste man ju..

Tog en promenad med Kela och Mio på dagen, och sen hem till dom en sväng. Tjöta som vanligt och har alltid lika trevligt! =D De är en person som verkligen är min bästa vän! Pratar med henne om allt, och hon är alltid lika förstående! Vi träffas typ jämt, men har alltid saker att prata om! Helt underbar vän! <3

Sen gick vi hem och laga mat.. Gustav kom hem och så! Sen fixa jag till på balkongen, har ju bara slängt fimpana i en snöhög, sådär fräsht och sådär kul. Tog tag i de och tog bort allt de nu, ett par år senare! =P haha.
Nu väntar jag på att tvättstugan ska bli min så jag kan börja tvätta. Inte för kul men är ett måste.
En del tvätt är de ju, sen behövs mattor tvättas här hemma också, de får vi se om de finns tid och ork för att göra!

Så ser min kväll ut nu, blir väl alltid något mer kan jag tänka mig! Har lite kryp i kroppen då jag vet alls som behövs göras här hemma.. Dock ska vi ha en städardag på onsdag, då åker Lucas till sin mormor och ska spendera natten där. Vi ska röja här hemma och ta vinden också, allt är bara inknökat där plus att vi ska åka med skit till värmeverket så får man bort allt!

Nepp, nu får jag börja kolla över de som ska tvättas sen är de bara sätta igång!

/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Emelie & Melker

Svar på din kommentar, JAG VET :) Älskar hjulet!

Och ang Zumban, roligare träning existerar inte! :) Iaf inte på gym med vänner, men kan han inte typ skriva vad den han laddat ner heter och vart till mig på FB? :) Vill också ha! :)

2011-01-03 @ 19:40:26
URL: http://krakelspektakelgossen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0