Klart

Då var allt klart för denna dagen! Tvätten är gjort, disken har jag tagit hand om, plockat här hemma, badat lilleman, gjort i ordning i hans byrå, ja lite sånt där!

Måste alltid vara städat när jag går och lägger mig, värsta jag vet att gå upp och se glas på bordet eller saker på golvet, får panik!! =P haha. Så allt sån är gjort nu med, skönt!

Imorgon har jag inget för mig alls, vilket känns skönt med samtidigt vet jag att jag blir rastlös! Någon som vill leka, hotja! :) hehe. Desperat försök! =P

Ne, får väl bli de sista för idag kansk, man vet ju aldrig! Beror på hur länge man blir uppe ikväll, Gustav håller på att natta våran älskling så snart blir de nog sängen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0