Klaga,javisst!

De är nog bara förnamnet för vad som komma skall imorgon när jag ringer götenebostäder!!!!
Jag är så jävla arg och förbannad, att inte saker gick sönder här igår är ett under! Ja, jag har ett sjuhelvetes jävla humör om den sidan väl kommer fram! =p Och den kom fram igår kan jag säga!!

Som sagt, grannjäveln höll på till kl halv 1 i fredagsnatt! Väckte Lucas två ggr på köpet, tack! Då var de en jävla fest, med gitarrspelande dunkade i govlet, gapande, sjungade ja ni vet ALLT! Tänkte vi lite så japp men nu är de nog lugnt på lördagen då, dom är ju liksom närmare 40 och över de någon av dom. Så de pallar dom aldrig!
Ack så jävla fel jag hade! Kl 9 på morgonen hörde jag gitarren drogs igång igen, spela sjöng ja ni vet! Täntke bara herregud de här kommer bli en jäkla lång dag, och så rätt jag hade!

De blev en paus på några timmar, skulle väl laddda om batteriena antar jag! Sen kl 2 drog helvetet igång, de är den värsta festen tror jag sen vi flyttat in. Ärligt talat så trodde jag som skulle ramla igenom taket sånt jävla väsen! De går inte förklara med ord hur de låter hemma hos oss. Vi får fan höja rösten för att höra när vi pratar, höja tv:n i bott om vi ska höra den! Jag satte på musik här hemma för att ihopp om att man inte skulle höra dom, de var väl då fan ingen ide! Dom överrösta den också... Helt jävla otroligt!!

Tillslut fick jag nog, ringde securitas och bad dom komma! Om dom kom vet jag aldrig.. Jävla bra grej också, står att vi kan ringa efter götenebostäder stängt på vardagar och helger när man vill. Till svar när jag ringde var att hon visste inte om störningsjouren gällde nu eller om dom hade vissa tider! Skriv då för fan inte att man kan ringa när som!

Halv åtta igår gav vi upp efter Lena, Lars och stina vart här! Orka inte va hemma mer, ont i huvudet som fan, trött på att inte få lugn och ro, förbannad till tusen och en jävla rad till! Då gick vi till kela och hämta speldosa som vi fick låna. Sen visste inte riktigt vad vi skulle göra, vi bestämde oss för att ringa min farbror och gå dit en sväng och de fick vi. Så där vi var till kl 2 på natten. De är ju helt jävla sjukt att man måste gå ifrån sitt egna hem för att en granne för sånt jävla liv! De är inte normalt.. Jag betalar pengar för att bo här, då förväntar jag mig att jag ska kunna få lugn och ro i mitt egna hem. Framför allt Lucas som ska ha en skön hemma miljö och inte undra vad de är som pågår!!

Imorgon ska götenebostäder få veta att dom lever de är en sak som är klar! Första jag ska göra imorgon de är att ringa och ge dom en jävla omgång. Att fan om dom inte gör något åt detta, så kommer de ta hus i helvete! Och gör dom inget så kommer jag ringa för minsta lilla HELA HELA HELA TIDEN tills dom vräker idioten där uppe!

Ja, som ni märker förbannad är nog ett milt för vad jag egentligen är just nu!!
Ber om ursäkt för alla dessa svärdomar men åh så arg man är!


Kommentarer
Postat av: Sara

Man jösses vilka människor det finns!! Ring polisen nästa gång, gör inte hyresvärden ngt?? :O

2011-01-16 @ 15:48:34
URL: http://mysmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0