Helgen!

Har vart helt kanon, dock saknat Lucas som bara den!!

Börja helgen hos mamma med tacos, handboll och trevligt sällskap. När vi kom dit såg vi den nya babysittern, Lucas älskar den verkligen, härligt! Vi bestämde oss för att han skulle stanna hos mamma redan på fredagen då vi tagit med allt för lördagen vagn och alltihop. Kunde han lika gärna stanna hos sin mormor. Men jösses när vi åkte, ville knappt släppa honom!

Sen på lördagen börja dagen lugnt. Jag och Emma börja städa och göra ordning för kvällen! Sen kom Nattis och Martin, blev god mat och trevligt sällskap. Satt och spela, drack och hade de så kul! :) Senare kom min farbror och hälsa på. Kvällen fortsatte och fyllan kom smygandes, USCH!!! Sen drog vi till stan och greja men jag var såå trött och och ett par glas för mycket rödvin så vi åkte hem. När vi väl kommer hem har jag tappat mobil och nycklar i bilen som vi åkte hem i, fick vänta tills den kom tillbaka så vi kunde komma in. Som tur var träffa vi på grannen som vi fick föjla med in, så hade vi någonstans att vara så länge. Tack Lisa! :) hehe.

Söndagen mådde man som man förtjän, dra mig bakåt! Aldrig mer dricka så mycket, de är de absolut INTE värt. Man mår ju bara skit, och dagen blir helt förstörd. Inte nog med detta så blev både Emma och Gustav magsjuka, tror vi iaf! Gustav mår bättre idag men inte bra. Emma är sämre än tror jag. Så de var ju ingen höjdare.
Jag spendera dagen på fotbollen, var jävla seg i början men sen så! Tjejerna gick till semifinal och hamna sedan på 4:e plats. Grymt spelat!

Sen åket vi och hämta våran älskling, som vi saknat honom!! =D Härligt att ha han hemma igen. De får allt dröja tills han blir bortlämnad igen, får se hur de blir med taste! :)

Detta var våran helg som var helt toppen. Tack alla som var med och gjorde den! :)

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0