Grannen!

Ja, igår körde grannen igår igen! Dock börja han kl 23 jävlig sen,t då ska de vara tyst men sånt fattar ju inte han!! Jävla idiot, han väckte Lucas 2 ggr. Han vaknar aldrig annars när han väl somnat, kan vara någon enstaka gång! Så den idioten ska få höra detta och minst sagt götenebostäder!!
Fan om dom inte tar tag i detta nu asså, så jävla trött på detta!

Han sluta väl tillslut men kl var halv 1 då vi la oss, så man kan ju undra. Dock sover jag med öronproppar dock bara en. Så hörde ju han emellanåt. Men sen somna jag väl för jag var så trött. Lucas vakna ju då så Gustav fick vagga om honom!

Orkar inte sånt här mer, VILL HA HUS NU!!!! De är vad jag vill, där man inte har en jävla granne som dunkar jäveln över en och skriker som en idiot och spelar gitarr. Ne, visst kan man störa sig på grannar runt om men aldrig samma sak som att bo i lägenhet. Så ni som har hus, var jävligt glada för de!!

Ne, ska bege mig upp till statiol snart, måste köpa kaffefilter! Sjukt sugen på kaffe, Lucas vakna halv 8 idag, hm?!
Kan ju vart tidigare så man ska väl inte klaga. Men eftersom man inte somna med en gång tack vare grannen så känns de lite idag. Men promenad med frisk luft och en kopp kaffe så ska vi nog vakna till!
Ska ju städa och upp på vinden idag. Svärföräldrarna kommer hit och ska käka lite mat och så. Behöver ha de andra bordet då, går inte vid vårat kökbord som är så litet.

Så har lite att göra idag, så kan ju alltid hoppas att tiden går fort. Tiden nu på morgonen är ju den som är seg, sen rullar de på! Får väl se, kanske rent av kan vila en stund då Lucas ligger i vagnen och är på väg att somna, hoppas vi! =D

Trevlig morgon/dag på er

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0