Bortstädat..

Nu är julen bortstädad här hemma, skönt! Aldrig tröttnat så på julen förut men i år så har jag faktiskt gjort de! Var nog mycket också att granen fick åka bort tidigt då katterna vällt den och den såg allmänt för jävlig ut efter! =P Så julkänslan fanns inte kvar efter de. Annars tycker jag de är väldigt mycket men nu fick de vara bra!
Och de är skönt att ha tillbaka de vanliga också, nu längtar man vill våren/sommaren! KOM NU TACK!!

Passa på att storstäda också, kändes som vi inte hade gjort de på jag vet inte hur länge, men de gör jag ju varje vecka. Sen dammsuger jag mer eller mindre varje dag för att hålla de rent och fräsht här hemma! Pyntat om lite också, inte som någon annan direkt ser utan mest bara jag men de är kul att bara kanske flytta på något och sådär. De gör mer än vad man tror!

Kvällen spenderar vi hos Kela, Björn och Mio. Käka god mat och kolla let´s dance! De blir mycket trevligt, hoppas vi på att lilleman är glad också. Hade inte världens bästa humör igår på eftermiddagen början av kvällen! Men han var väldigt trött också.

Har idag också fått bokat dop tid till Lucas så den 20:e feb så döper vi våran älskling! Har gjort inbjudan också, tänker inte avancera till något märkvärdigt, skrivit ner de alla behöver veta, alltså tid dag och vart! Enkelt och smidigt. Blir ju ändå tackkort och de räcker tycker jag! Fasen, finns annat att lägga pengar på. Vi blir ändå en del så att ja, de kan sparas på den slanten! =D

Nu ska jag sätta mig och kolla försäkringar till Lucas. Trygghansa har ju redan ringt hit och ville komma men jag neka dom då dom är så fula att dom slänger fram massa papper och försäkrar en själva också. Gjorde dom med en kompis till oss, så dom ville jag inte ha hit! Kärringen blev svinsur när jag sa de till henne! =P
Men som sagt, de ska jag sätta mig med nu, något jag måste få gjort!

Trevlig kväll på er!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0