Bortglömd!

Dessa dagar har bloggen blivit glömd, har inte haft tid tror jag? Något måste de vart för har inte suttit vid datan något alls typ! Men nu har jag lite tid och tänkte passa på att slänga in i ett inlägg här!

Allt är bara bra här, haft en grinig son de sista dagarna! Mest dagtid då, ungefär som att nu ska jag jävlas med dig mamma bara för pappa sover! =P Lite så har de känts iaf. För de har inte vart något nämnvärt när Gustav har vart vaken! Jo, igår kväll då vi skulle natta honom! Han får världens illskrik och slutar inte! Vi ska börja vänja av honom vid vaggan då den börjar bli lite liten. Eller ne, fel ord inte liten men han rör sig så mycket och viftar med händerna så han slår i dom hela tiden, plus huvudet två ggr. Så får nog böra med spjälsängen snart, slipper han slå i händerna hela tiden!

Iaf, vi prova igår med såjälsängen, jösses de blev kallabalik här hemma! De gick inte alls. Han blev jättearg och jätteledsen. Dock vet jag inte om de var sängen helt och hållet då han inte rapat efter maten och de gjorde han när jag tog upp han när han skrek så. Så de kunde ju kört i magen på honom för de var ingen dålig rap!
Sak samma, vi ska börja med detta iaf. Kansk inte de bästa projeket när Gustav jobbar natt men så är de ju!

Ja, resten av veckan har bestått av tvätta, städa, besöka mvc och sådär! Hälsat på Kela också. Tiden går väldigt fort och man hinner inte riktigt med känner jag. Man försöker hinna med och träffa folk och sådär men de är svårt också, man ska ha tid ork och lust. De är inte varje dag man har de faktiskt. Sen blir de ju mycket när Gustav sover om han jobbar natt, då jobbar folk och då är jag ledig typ. Men på något sätt får man försöka styra upp de, men de är ju Lucas som går i första hand hela tiden!

Ne, får ta Lucas här! Han har tröttnat på babysittern! =P

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0