Barnvakt

Igår vid 12 kom mamma och hämta Lucas. Hon ville ha honom en natt då hon var ledig och de gick ju självklart bra! Kunde vi passa på att ha ensam tid och bara ha de mysigt!

Efter de hade åkt så gick vi upp och röjde på vinden, åkte slängde allt skräp och sen åkte vi och köpte vin! Herm igen och när vi var hemma så var de en sådan tomhet och vi blev rastlösa med en gång här hemma! Jösses, som vi sakna honom! Men vi börja kolla på film, änglagård 1 hur bra som helst!

Sen tog jag mig liten egentid, tog en lång och härlig ducsh! Raka benen, gjorde hårinpackning, fila fötterna, måla tånaglarna! Ensam tid och ompyssling av mig själv! Inte fel!

Sen börja jag med mat, gjorde fylld lövbiff med hemmagjorda potatis klyftor och gröna bönor till, mums! Aldrig gjort lövbiffen förut och hitta på lite själv bara. Stekte den först, sen rödlök och färska champinjoner. La detta i en remsa på med fetaost och sen gräslök/vitlös bounjour, HUR GOTT SOM HELST!! =D
Gustav älska de, och de får vi göra om mycket snart igen tyckte och de tycker jag med, mycket gott! Sen under tiden vi åt kolla vi en film till, kommer inte ihåg vad den hette men bra var den!

Drack vin och hade allmänt mysigt bara! Kolla lite på fillip och fredriks årskrönika men skippa de sen och kolla änglagård 2, dock blev vi så trötta så orka ej kolla klart!

På förmiddagen idag hämta vi våran älskling som vi saknat till tusen!! <3 Hade vart snäll men lite trasslig hos sin mormor. Sen for vi iväg till vättlösa och käka middag och sa hejdå till Emma som åker till palma imorgon! Kommer hem igen i juli! Lååångt dit men hoppas tiden går fort!

Sen tog vi en sväng till nattis och martin, tog en promenad så Lucas fick sova, så trött lilleman! Sen gick vi upp dit tog en kopp kaffe och prata! Lucas är helt såld på martin! =P Så himla gulligt!

Nu ska jag greja lite, mata Lucas, söva han och sen ha mys med min sambo. Se klart änglagård ska vi göra!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0