Alltid lika kul..

Ni vet den där känslan man har dagen innan man för löningen, åka och handla och äntligen ha lite mer pengar i kassan, tänker man iaf! Sen så när pengarna kommer in så försvinner dom lika fort igen!! Dessa jävla räkningar och denna jävla lägenhet som kostar en jävla förmögenhet! Trött på de här, grannar som är idioter, höjer bara hyrorna! Ne, är trött på detta stället! Nu vill jag ha nytt, hus lägenhet va fan som helst!

Har ju ringt på en lägenhet, och hoppas innerligt på den. Dock är de inflyttning med en gång så vet i fasen hur vi ska lösa detta. Någon som har lust att betala hyran här åt oss? =P Skämt å sido! Ne, vi får väl se. Ska åka och kolla först på lägenheten och se vad den har att erbjuda, hyran är 3700 kr MED EL!! Hur billigt som helst. Får gå ner 9 kvm men vad fasen gör de. Sparar ju in 3000 kr på att flytta dit, ganska MYCKET pengar! Dock blir de en bensinkostnad med INTe 3000 kr iaf!
Allt återstår att se. Dock inte så sugen på att flytta till götene men de kan de vara värt när de är så billigt.

Denna dag har bestått av mycket, gått på stan. Köpt leggings till mig, pyjamas och sockar till Lucas. Sen tog jag ett besök på jobbet, handla innetofflor och en ny stekpanna, behövligt! Tog en kaffe och prata jobb. Ska ev börja i mars, dock helger ev på veckan också någon gång ibland! =D Vi får se..

Sen gick vi på babymassage med Evelina och Minna, jättekul och Lucas tyckte om de! :) Så de ska bli kul att gå på. 3 ggr till. Skönt att vi är en liten grupp också, 4 stycken bara. Idag var de bara jag och eve så de var skönt.

Storhandlat har vi gjort också, så de är fullt här hemma igen! Bästa som finns att storhandla fylla på allt och slippa tänka på vad som finns och inte! =D Sen har Lena lars och stina vart här och hälsat på. Tog en kaffe och prata.

Kollat handboll har jag med gjort, inte sveriges bästa match direkt! Hoppas på bättre match på fredag!!

Nu ska jag hoppa i säng trött som helevte och ont så jag dör! Kankse är dags att ringa vårdcentralen och kolla vad de är men de är klart där får man ju ingen hjälp heller. Värdelösa sjukvård!!!

Godnatt säger en grinig kärring just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0