Värk, värk åter värk...

Minnet är ju som sagt inte så långt alla ggr, eller ja nästan aldrig ska man väl säga!

Vet då inte om jag nämnt detta innan men de tror jag nog. Har ju haft väldigt ont i mina axlar, nacke, rygg samt armar och händer ett tag. Men sen när vi var barnlediga så släppte de ganska mycket och blev bättre. Har ju belastat fel.
Dock har de kommit tillbaka och är ännu värre än innan. Nu har jag så ont att vissa ställningar kan jag inte sitta i för då gör de jätteont!

Kan inte röra händer knappt, gör skitont när man sitter och skriver här ex. Bära Lucas ska vi inte tala om, de är de värsta av allt och han vill GÄRNA bli bärd! Ett ganska jobbigt dilemma just nu.
Gustav kan ju inte vara hemma för den sakens skull heller så vet inte riktigt vad jag ska göra.

Idag så har de blivit så mycket värre, högerhanden kan jag inte vrida eller röra. Svullen hela handen. Så får nog ringa in imorgon och kolla om de är något inflammation jag fått.

Jag har varken tid eller ork för sånt här nu! De räcker med de som är.. Men de är klart, tur är väl något jag aldrig har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0