TRÖTT!!!!

... är nog bara förnamnet på vad jag är idag! Sovit jättedåligt, somna gör sent! Får man lida för idag, usch!
Låg verkligen och kämpa för att Lucas skulle sova någon halvtimme till men icke då Han är bestämd gosse precis som sin mamma så de gick inte! Var väl en sån där bra start på morgonen också, lilleman bara trassla och trassla.
Så fort jag försökte sätta på blöja böjer han sig uppåt, står typ i brygga! Något han kommit på den sista veckan! =P Så de var bara att glömma. Istället för att blir stressad ev. arg fick Gustav ta detta och jag gick ut och röka snabbt!

Sen försvann de och nu är allt bra! :) Jösses! Morgontrött och morgonhumör är något som alltid funnits hos mig och de är ju inget som försvinner med en gång för att man får barn. Om de någonsin gör de?

Denna dag får vi se vad de blir. Promenad blir de iaf, i detta sköna väder! Sen vet jag inte. Sarah fråga om vi kunde träffas och de kan vi ju göra. Doc eftermiddagen när Gustav vaknat för dagen! :)

Nu ska vi gosa en stund här, sen vill Lucas säkert sova igen! Sen ska jag se one tree hill! =D Ja, jag är en serienörd till TUSEN!!!! =D


Underbart söt Lucas, och en gör sleten Carro! =P
Som alltid vill säga, de hinns då inte med att sminkas och donas alltid!
Och ärligt talat gnäller jag inte för de, jävla skönt att va utan smink! =P
PLUS att när man väl lägger på smink känner mig så sjukt snygg!
Något man inte gör så ofta länge, håret i en toffs, kläder luktar spy osv! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0