Träna..

Är de som gäller nu! Måste komma igång och tappa mer kilo och få bort magen. Får ångest varje gång jag ställer mig framför spegeln!

Så igår drog jag upp till fotbollen, dom har styrka på onsdagar så då hängde jag på! Körde dock ett varv bara, kände att vill inte gå på för hårt så kan jag inte röra mig idag! Har ju Lucas liksom, så de fick bli mjukstart! Sen får vi öka på allt eftersom. Vet ju inte hur länge dom kör inomhus men så länge dom håller på ska jag försöka gå dit varje gång! Dock inte när Gustav jobbar em, beror väl på om Johan är här eller inte.

Sen ska jag köra igång med zumban också. Vart såå dålig med den nu! Har ju haft väldigt ont i armar, axlar och samt rygg så har inte velat träna. Har fortfarande ont men känns bättre än förut. Så de ska jag dra ett pass när Lucas ska sova. Samt att johan sitter vid datan och Gustav sover. INGEN ska se mig för de ser ju ine klokt ut =P haha.

Promenad ska jag avverka idag också. Härligt väder ute. Väldigt blåsigt men de struntar vi i. Skönt att komma ut, palla sitta i lägenheten hela tiden, nej!

Nu får jag ta min son, grinar lite här! =D Så de är dags för han att ta sig powernap!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0