Som man bäddar...

... får man ligga! Jösses, de känns att man inte är ute och festar jämt längre!
Jäklar vad trött jag var och så dåligt jag mådde i början!
Fick en sån där ni vet, bakfylleångest! Sån jäkla ångest för att lämna bort Lucas för att supa?! Ne, fy fan!
De är inget för mig de där alltså, kommer ju med all garanti bli så men inte på LÄNGE!
Jag har fått mitt för ett tag framöver.

Sitter mer än gärna hemma, tar mig ett glas vin en lördagskväll men inte detta drickande!
Man mår bara skit, full som fasen blir man till ingen nytta! Nej, som sagt inget för mig!

Vi for tidigt och hämta Lucas, jag hade panik! Sakna min plutt så jäkla mycket asså!
Så vi fick åka bara, och så blev de! :) Åt lite mat hos Lena och Lars sen åkte vi till skara och kika in Citygross, har inte vart där tidigare. Så vi gick och kika, fördrev dagen och sen hem! :)

Tog de lugnt hela söndagen och de var skönt! Allt var tillbaka till de vanliga och de kändes mer än välkommet kan jag säga!

/ Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0